Fundacja Wyższy smak
Fundacja Wyższy smak
Załóż konto Zaloguj się
Przekaż darowiznę

FAQ

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia. Ponadto po zalogowaniu do swojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o bieżacych oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia rozpoczynamy proces jego realizacji. Na Twój adres email na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia.

Jakie dostępne są formy dostawy?

W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie obrazów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:

  • przesyłka kurierska,
  • przesyłka kurierska pobraniowa,
  • odbiór osobisty.
Ile zapłacę za przesyłkę?

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty.

Jak zapłacić za zamówienie?

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • przelew na konto bankowe,
  • płatność przy odbiorze,
  • płatności online.
Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

Oczywiście, możesz odebrać zamówienie w punkcie odbioru osobistego, znajdującym się pod adresem podanym w zakładce Kontakt. Znajdziesz tam również godziny pracy punktu. Przy odbiorze osobistym nie ponosisz dodatkowych kosztów.

Jak zmienić moje zamówienie?

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie dzwoniąc na numer podany w zakładce Kontakt.

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie dzwoniąc na numer podany w zakładce Kontakt.

Grafika loga Fundacji Wyższy smak

Fundacja Wyższy smak

Mokra 2, 97-510 Ręczno
NIP: 771-28-95-511
KRS: 0000704695
 
+48 42 230 01 87

 

SKLEP wyzszy-smak.org.pl

Grafika loga Dotpay

Grafika loga Visa

Copyright © 2020 wyzszy-smak.org.pl Powered by: vedicsystem
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.